Начало Статии Видео Съвети Връзки Инфо Изработка на уеб сайт
  • Диети за отслабване

    24 начина за отслабване без диета

    Ограниченията не са задължителни, за да постигнем желания ефект.
    здраве.bg

    Ограничаващата диета е истинско мъчение за мнозина. А освен това мотивацията изчезва още при първите признаци за последващо връщане на теглото в предишните граници. При някои нещата се усложняват още повече, защото след прекратяване на диетата, килограмите се качват дори по-нагоре (т.нар. йо-йо ефект).

    За всички, които са се отчаяни от неуспешните си опити да отслабнат, предлагаме няколко доказали своя успех начина да регулирате теглото си без особени ограничения:

    Определете си продължителността на всяко хранене

    Например нагласете таймера на 20 минути, като и ядете по-бавно от обичайното. Наглед странен, това е един от най-доказалите ефекта си навици за отслабване без сложен диетичен план. Наслаждавайте се на всяка хапка, но спрете веднага, щом времето изтече. Бавното хранене дава неподозирано удоволствие от храната, при това в по-малки порции. Бързото й поглъщане блокира сигналите на тялото, че няма нужда от повече – така идва и преяждането.

    Спете повече

    Ако спите само с час повече всяка вечер, може да отслабнете с 6-7 кг на година – това сочат резултатите от различни изследвания. Когато сънят замества мързеливите дейности, вкл. похапването вечер пред телевизора, без усилия количеството поемани калории ще намалеят с 5-6%. Разбира се, резултатите варират при отделните хора. Но сънят помага и по друг начин – доказано е, че недоспиването повишава апетита и чувството за глад.

    Повече зеленчуци

    Ако сложите в чинията си три порции зеленчуци за вечеря, вместо един, вероятно ще ги изядете без усилия. По-голямото разнообразие (независимо от типа храна) подмамва хората да ядат повече – а яденето на повече плодове и зеленчуци е чудесен начин за отслабване. Високото съдържание на фибри и вода засища без да се приемат излишни калории. Ако готвите зеленчуците, нека е без мазнина. Слагайте на салатата лимонов сок и подправки вместо да ги заливате с мазни сосове.

    Статии

     

    Отслабване с протеинова диета

    Според диетолозите протеиновите диети са едни от най-успешните. Много от холивудските звезди пазят протеинови диети и това не е чудно, защото те са много ефикасни особено ако са съчетани с физически упражнения.

    Основният принцип на протеиновата диета е да не се консумира храна, която се превръща в мазнини. Разработена е от Пиер Дюкан.

    Докато спазвате тази диета от изключително значение е приемът на много вода. Тя има пречистващо действие и засища глада.

    Когато започнете диетата, храната трябва да е само печена, на скара или варена. Овкусявайте с малко зехтин и сол, приемът на алкохол е забранен. Винаги закусвайте и не пропускайте хранения.

    Диетата е разделена на четири етапа, като на всеки един от тях за разрешени различни храни.

    Първият етап трае пет дни и при правилно хранене могат да се свалят до 5 кг.

    Основното което трябва да се консумира е месо, но без никакви мазнини – телешко, риба, пилешко без кожа. Не са разрешени свинско и агнешко.

    Подравяйте ястията си с копър, лук, магданоз, мащерка. Не бива да се използва олио, кетчуп, горчица и подобни такива. Можете да ядете и черен дроб, той е много полезен. По-мазните риби също са разрешени, както и твърдо сварените яйца, пшенични трици.

    Пийте кафе, но без захар и приемайте поне по литър и половина вода на ден.

    Вторият етап трае една седмица и включва към разрешените продукти и зеленчуците. Комбинират се дни с консумация на чисти протеини със зеленчуци. Хубаво е единият ден да консумирате само месо, а на следващия да прибавите и зеленчуците. Не бива да се консумират картофи, бобовите култури и ориз.

    Продължителността на третият етап се определя като умножите по десет свалените килограми от началото на диетата. Към месото и зеленчуците се добавя и по един плод на ден. Забранени са само гроздето, бананите и черешите. Можете да хапвате по две филии пълнозърнест хляб на ден и по две порции картофи или ориз за седмица. Включете към разрешените меса и свинското филе. Един ден от седмицата трябва да е приемат само чисти протеини – месо, риба или яйца.

    Четвъртият етап включва само едно ограничение и то е до определите ден от седмицата за чистите протеини. Този ден трябва да е един и същ, ако изберете понеделник трябва да го спазвате. През останалите дни се хранете разумно, без газирани напитки, мазни храни, сладки и тестени изделия.

    Статии

     

 

 

 


Уеб дизайн / Фирмен уеб сайт / Онлайн магазин / Рекламен сайт / Флаш уеб сайт / Корпоративен сайт / Онлайн директория / Графичен дизайн / Банер и лого / Видео реклама / Флаш анимации / Менюта, графики и др. / Галерии / Уеб каталози / Сео оптимизация / Сео линкове / Сео инструменти / Наблюдение и анализ / Tекстово съдържание / Уеб трафик / Позиции в търсачките / Онлайн маркетинг / Email маркетинг / Affiliate маркетинг / Статистика / Данни и проучван / е / Анализ и СЕО / Интернет реклама / Добавяне на урл / Текстови връзки / Статични и динамични / Реклама в с. мрежи / Блогове и обяви / Социални мрежи / Блогове / Маркетинг - с. мрежи / Страници, групи и др. / Социални медии / Уеб директории / Онлайн бизнес / Локален бизнес / Онлайн търговия / Реклама онлайн / Бизнес план / Маркетинг и реклама / Домейн имена / Хостинг планове / Домейн имена / Ниски цени / Наети сървъри / Други / Превод на сайт / Английски и др / Испански и др / Словенски и др / Сръбски и др / И още много други / Mia Design / Графичен дизайн / Лого дизайн / Предпечатна подготовка /

/ Начало / Статии / Видео / Съвети / Връзки / Инфо /

Зъболекарски услугиWWW.DIETIOTSLABVANE-WPB.FREE.BGСтоматологичен център